söndag 18 mars 2012

Färgklick






Idag har jag en färgklick på mig och hoppas att den ska smitta av sig till mig. Jag åt en hel del sockerstint godis igår och det får jag dras med idag genom huvudvärk. Jädrans... men jag var så sugen på godis att det var inte läge att missunna mig det. 

Idag ska jag försöka bryta mitt soffsitteri genom att röja lite i köket först, vika all tvätt som jag har tvättat i dagarna två och hinna ut och leta efter härliga blåsippor och förhoppningsvis föreviga dem. 

Jag vet inte om jag drömde eller vad som hände, men jag vaknade av att dottern tittade in i mitt rum och frågade om jag ville ha kaffe. Ååå, ja tänkte jag, det vill jag ..... kaffe som jag inte bryggt själv ... härlig morgon. Men när jag kom upp så fanns det inget kaffe .. jag fick fixa själv ... måste ta det där med dottern sen. Drömde jag eller vad? 

Ha en skön Söndag alla goa där ute och glöm inte bort att andas.

Jag kan rekommendera att läsa Liv Lust Balans inlägg idag. Härligt! Men jag rekommenderar alla härliga bloggar som jag har i min lista ....

4 kommentarer:

thejeanettishway sa...

ska läsa länken efter maten!
kram så länge ♥
fin blommig tröja :)

Anonym sa...

Hej Marie-Louise!
Vilken fin, klok, härlig och inspirerande blogg du har :-). Jag kommer läsa den ofta.

Anonym sa...

Jeanette, det är en klänning, jag älskar klänningar... så detta är en klänning som jag köpta för många år sedan men jag älskar den. :)

Tack för att du gillar den, jag har inte hunnit in på din ännu. Men jag ska... välkommen åter. kram

Anonym sa...

Klänningar är härliga! Särskilt sådana som kroppen får "röra sig fritt i" ;-)

Du är så välkommen in på min blogg precis när du vill.

Kram!