måndag 9 april 2012

Dagsplan...





Idag ser planen ut som följer:

Intagen frukost är redan klart - näring
Mindfulnessövning - andning
Lunch - näring
Läsa in mig på kameran för snabba serietagningar
Fotografering av vattendroppar - något som jag tycker är roligt
Promenad - rörelse
Middag - näring
Häng i soffan - vila
Blogg - något som jag tycker är roligt

Jag fick för en tid sedan ett recept på daglig rutin som har blivit min mantra..

Näring, andning, rörelse, vila - återhämtning och något som jag tycker är roligt. Följer jag detta, vilket jag gör, så får jag bara bra dagar.

Ha en skön måndag. kram och glöm inte att andas. 



3 kommentarer:

MyStory sa...

Det låter som ett recept på en riktigt bra dag :-) Ha det så fint!
Kram

Vida sa...

Låter som en bra plan. En härlig dag med sköna stunder.

Kramen

thejeanettishway sa...

så enkelt egentligen.
livet är mycket enkelt.
bara man undviker somt och accepterar annat.
jag har kommit till insikt om mitt nu.
att det är här och blir inte annat än just så här.
jag är i mål nu.