söndag 30 september 2012

Se Bortom


God eftermiddag alla fina. Idag är det en underbar söndag med solsken och vackra höstfärger vart jag än går. Jag har kommit till en insikt och det är att ALLT finns inom mig. Genom min andning och meditation öppnar jag upp mitt inre och mina sinnen. Jag ser och hör klarare när min inre röst hörs och den hjälper mig att se bortom det ögat ser. Det är en härlig känsla och inger en förhoppning om att även lyckan bor i mig. 

Ja, jag var på teater igår och den tilltalade mig så mycket, jag blev hänförd och jag suger på den karamellen ett bra tag nu. Jag tänkte på dig min vän P, och du var med mig. <3 

Ta hand om er och kom ihåg att Andas ♥ 



2 kommentarer:

Pirjo engström sa...

Godmiddag Marie-Louise ! Det låter så härligt att jag nästan får dåligt samvete för att jag bara har tvättat och städat hela helgen...men efter att jag var så allvarligt sjuk så är det så skönt att känna att jag faktiskt överlevde och känner mig frisk igen och kan härja som jag brukar. Jag var faktiskt rädd på sjukhuset när det blev sånr ståhej när jag kom in och febern inte ville ge sig först. den var uppe i över 40 grader i ett par dygn och jag hade frossa och nästan krampade.
Men det gick bra som sagt var och det känns härligt att kunna njuta av så triviala saker som städ och tvätt :-)
Tack för din blogg och dina vackra bilder :-)
Ha en fortsatt skön eftermiddag och en stor varm kram !!

Unknown sa...

Fina Pirjo, det förstår jag att du nu njuter av de mest vardagliga efter en sådan pärs. Jag är glad att allt gick bra för dig och att du fick den vård du skulle ha. Njut nu av att du har krafterna åter och få uppleva det enkla i livet som är så njutningsfullt. Kram kram