söndag 9 september 2012

Ziggy







Det bästa man kan göra en dag som man känner sig tung och låg i humöret är att umgås med en underbar valp. Ziggy älskar livet och har inga bekymmer, det smittar av sig. Älskar att bara vara med dem som tycker om honom, äta gräs, springa fort, pussas med familjen (i detta fall min son) och busa med kullsyster. Livet leker och jag fick många skratt där jag låg på alla fyra i gräsen med kameran i högsta hugg. Kameran var också något som Ziggy pussade gärna och undersökte noga. 

4 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Jag kan bara hålla med. En hundvalp, ett djur överhuvudtaget, ger så mycket glädje och närvaro och kärlek. En lycka att ha en liten hund i sin närhet är det. Motion får man också när man är hundägare, som jag är till min lilla dvärgpudel Mimmi. Hon och jag hade en lång gosestund i soffan i morse, så mysigt.

Så fina bilder på Ziggy! :)

Ha en bra dag! Kram/Anna-Karin

LillaTuss sa...

Dessa dagar skulle man verkligen vara ett djur. De har ingen tidsuppfattning och har därmed verkligen förmågan att leva i nuet.

Så fin din nya header är :)

Lollo sa...

Så sööööt!
Vilken glädjespridare.

LyckligaPraliner sa...

O hjälp så fin! :)

Kram!