tisdag 25 september 2012

SockerAbstinens Och KnäckeMackor



Ååå, vad jag har andats idag. Värken försvann och glad är jag. Tvättat har jag också gjort och vikt härligt nya och varma handdukar. Visst är det något speciellt med nytvättade handdukar? För övrigt har dagen gått i lugnets tempo och hösten gör sig påmind i allt högre grad. Jag har fogat mig i det faktum att det är höst nu. Vackert med alla fina klara röd/orange färger i naturen och klar kall luft. Alla årstider har en speciell lukt, har ni tänkte på det? Jag älskar alla dessa lukter. 

Jag har stora abstinens av socker. Har varit i stort sätt utan sedan i onsdag och jag har huvudvärk och yrsel lite då och då. För att få bukt på det värsta får jag ta en knäckemacka för att överleva. I sinom tid, i sinom tid är jag avvänjd. I morgon har jag möte med läkaren i utredningen, sedan är det dags att avvakta deras gemensamma utlåtande av behandling för att ge mig möjlighet att bli frisk. Detta möte kommer ske i mitten av oktober.   

Ta hand om er och glöm inte att Andas



1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Jag älskar dina foton!

Sockerabstinens....Nej fy det måste vara hemskt att känna. Jag tycker det är nog illa när jag blir riktigt godissugen och så finns det inte en endaste lilla bit...

Ja jag andas ;)

Kram Ann-Louise