söndag 8 juli 2012

Vilken Dag Det Är I Dag




Vilken härlig dag jag har idag. Mamma ringde och sa att de kommer hem idag, ska snart träffa dem. Sedan var jag iväg och tränade med min syster och det gick så bra, svetten rann och jag känner mig glad. Regnet vräker ned och jag älskar det! Jag var dyngsur när jag kom hem, men var gör väl det, luften blir klarare och det går lättare att andas. Jag har energi att färga håret så det sitter jag med nu. Det är länge sedan jag kände mig så stark, utvilade och full av energi. Jippi!

Jag har hittat en meditationsskiva som läker mig själv, en del handlar om att gå in i sig själv och träffa på mig själv som barn och ta hand om henne. En underbar känsla, Jag har mött mig själv i 4 års åldern och 14 års ålder så här långt och det är svårt att beskriva vilken nytta det gör.

Jag fortsätter den här dagen i samma känsla... och imorgon händer något spännande ...jag kan knappt bärga mig. :)

Ta hand om er och glöm inte att Andas


6 kommentarer:

Lotta Zetterling sa...

Det riktigt bubblar om ditt inlägg, jag känner också att jag är i en bra period just nu:)Livet är härligt!!
Ha en fantastisk morgondag <3

Kram Lotta

Elisabeth sa...

Varm kram. Önskar dig också en riktigt fin sommar. ta väl hand om dig.

thejeanettishway sa...

VAD händer idag???
gud så nyfiken jag är :)
härlig läsning och du känns så stark och nöjd ♥
den där skivan vill jag ha namnet på!

Livskrafter sa...

Låter spännande, intressant och härligt
kram till dig
Emma

Anna-Karin sa...

Det är härligt att hitta tillbaka till sin energi, att känna den känslan i sig igen. Ditt inlägg smittar på mig som idag känner mig trött efter att ha varit på ett 70-årskalas med många intryck.

Kram och tack för dina stöttande ord till mig i min blogg <3

Lollo sa...

Låter underbart!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
kram