onsdag 2 oktober 2013

Informativ sida om högkänslighet och bokmässa


Här sitter jag och snorar. Näsan rinner som en öppen kran och jag vill verkligen inte detta just nu. Har arbetat heltid i en månad snart och det går framåt, trots ett bakslag just nu med feber. Jag är glad att tillhöra ett sammanhang igen och att få tillföra något till mig själv och andra. 

Vill även dela med mig av min upplevelse av bokmässan i helgen. Min medförfattare Tina P Jönsson, jag och boken Hitta din plats, andas in intog mässan och nedan kan du läsa mina ord om det. 


För övrigt vill jag passa på att leda in er på webbsidan HSP Sverige genom länken ovan. En webbplattform som ersatt HSP Arena och är av/om/för högkänsliga personer. Vi i redaktionen delar med oss av artiklar om det som kan vara av vikt för oss i smått och stort löpande. Välkomna! Ni hittar dit även genom att klicka på bilden här till höger. 


Ta hand om er och kom ihåg att andas


Inga kommentarer: