söndag 15 juli 2012

Packad Väska Och Semester


Idag blev det en dag av stor trötthet. Av olika anledningar både trevliga och mindre trevliga sov jag knappt i natt. Förmiddagen gick i sömnens tecken i stället och denna dag försvann i ett nafs. Jag har nu packat väskan för en veckas semester med syster, det ska bli så skönt med miljöombyte. Vi ska bo på hotell, med hotellfrukost, gym, spa, och jag ska nog ge mig själv en massage. Sedan ska kameran få arbeta, ljudböcker ska lyssnas på den sena timmen och räkor ska ätas. Jag ska möta havet, och trots att jag inte badar ska jag njuta av synen och energin som jag får av det. Jag vet inte hur många blogginlägg jag kommer skriva under veckan, det får tiden utvisa. Men hur som helst får ni ha det bra och glöm inte att Andas. 

9 kommentarer:

Lotta Zetterling sa...

Låter jättemysigt, och det är skönt att komma bort ibland.

Ha en härlig vecka och ta hand om dig<3
Kram Lotta

Pirjo Engström sa...

Låter jättemysigt! :-) Jag badar inte heller, men bara ääälskar att få vara vid havet, så jag vet hur du känner det :-) Hoppas att solen behagar visa sig, för allt är , i sanningens namn mycket roligare nar det är varm och skönt...
Ha en riktigt fin semester med din syster och njuuut av livet! :-) Kram! <3

MyStory sa...

Åh, det låter som en helt underbar semester :-)) Ha det riktigt skönt!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Gutt!! Ha nu en helt underbar semestervecka o ta hand om dig:)

Kramiz

thejeanettishway sa...

åh, vad trevligt och roligt med göteborg!
önskar dig fint väder, god mat och många njutbara stunder :)

LillaTuss sa...

Låter helt underbart. Ha´ det nu så skönt och se till att bara vara

Lollo sa...

Låter underbart skönt. glöm inte att andas ut gamalt och in med nytt..
;-)

Anna-Karin sa...

Att bo på hotell är så avkopplande. Själv så älskar jag att äta hotellfrukost.

Jag önskar att du får en riktigt skön semestervecka vid havet tillsammans med din syster.

Kram!
Anna-Karin

Monica sa...

Önskar Dig allt gott! Njut av den vackra staden Göteborg. Tänker på Dig!
Många varma kramar från mig.