lördag 17 november 2012

SinnesUpplevelser I Kreativa Projekt




Igår var jag på min dotters floristutsällning. Kameran högt och lågt, dofter av snittblommor som berikade min stund. Jag älskar verkligen blommor och doften av dem och skönheten som flirtar med ögat. Sedan att eleverna har lekt fram de vackraste konstverk du kan tänka dig med dessa underbaringar ger mig ett minne som jag sent kommer glömma. Jag skapade lite julkort av korten som jag fångade och dessa kan ni köpa på min webshop för ett förmånligt pris i pack om 5. Att glädja vänner och släkt med ett kort som inspirerar i ord och bild om medveten närvaro är väl inte fel? 

Ni som har företag vill kanske glädja er personal eller kunder med ett helgkort. Hör gärna av er till mig om ni önskar beställa ett större antal. Så kommer vi överens om ett pris. Ni når mig på marielouisenilsson66@gmail.com.

Jag vill också berätta att jag lägger in en dagens dikt varje dag på min hemsida, ni hittar länken bredvid till höger härom inlägget. För er som gillar att läsa dikter. Idag ska jag bara vara och fotografera lite till tror jag, fick blodad tand igår. :) Som ni märker så är jag väldigt duktig på att berika mina dagar med kreativa sinnesupplevelser. Det gör mina dagar och ger mig livsglädje i stora mått. 

Ta hand om er och kom ihåg att Andas

2 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas, hoppas att du får MÅNGA kort sålda! De är så vackra!
Må gott och var rädd om dig!
kram och vink.

messan sa...

Stort grattis till dottern! Vad kul :). Här blir inte många klappar heller för vi prioriterar att njuta och bara vara.
Lycka till med korten!
Kramar om dig