söndag 5 februari 2012

Sen frukost



blev det idag, behövde visst sova. Vaknade halv tolv och var alldeles mosig i huvudet. Det tog dubbelt så lång tid att få färdigt kaffet och min vitamindrink. Det höll på att bli kaffe i vattnet i mitt glas och varm ny pressad vitamindrink i kaffepressen. Ja, ja så kan en vanlig söndagmorgon bli när kroppen och knoppen är trött.

Idag ska jag försöka få fram penslar, färg och duk för kreativiteten har knackat på i flera dagar. Sedan lite handling och så kommer min lillson hem. Undrar om han alltid kommer vara lillsonen, han är inte liten längre. Han fyller 14 år i sommar.

Ha en skön söndag alla goa!

2 kommentarer:

Monica sa...

Se så, då fick man kaffe i annan kopp idag. Så gott de smakade, är det Gevalia? Kom osökt att tänka på reklamen...när någon kommer ramlande ner från taket...????
Lämnar en liten handskriven lapp på ditt köksbord: Gör det du tycker om och tyck om det du gör!
Kram och vink från mig.

Anonym sa...

Underbara du, som kommer med dina gyllene kloka ord. Gevalia var det ja, jag hoppas det smakade. :) kram kram