måndag 7 maj 2012

Stark




Något bakslag på sin väg kan man möta på olika sätt. Antingen kan man sätta på sig offerkoftan och rulla ihop i fosterställning eller så kan man resa sig över det och acceptera att idag blev det så här. Det är okej det med och jag låter det vara så men jag knäcks inte av en dålig dag, jag blir starkare! Jag blir stark av att jag vet att det blir bättre att det är bara en kort period det är så här och att det är övergående. Jag blir stark av era kommentarer och stöttning. Jag fyller år idag och ska vila lite nu för att sedan fixa lite fika och röja lite här hemma. Blir inget märkvärdigt bara närmaste familjen och barnen. Men jag är så yr så jag har svårt att skriva och läsa era inlägg just nu. Jag återkommer. 

Kram och glöm inte att Andas

11 kommentarer:

LillaTuss sa...

Stort och varmt GRATTIS på DIN dag ♥

Gabby sa...

Grattis!!! Hoppas den blir fin dagen! =)

LyckligaPraliner sa...

Hipp hipp hurraaaaa för fina dig idag!! Hoppas du får en trevlig födelsedag!

Hoppas att du snart slipper yrseln. Vad hemskt jobbigt att ha det så :(

Födelsedagskramar från mig!

Ann-Louise

MyStory sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas resten av dagen blir så bra som den bara kan bli :-)
Kram

Byronesse sa...

Stora och varma grattiskramar på din dag! Jag hoppas du får en riktigt mysig stund med din familj.

Kraaaam!

messan sa...

Önskar dig det största GRATTISET!!

Njut av din dag på alla tänkvärda sätt för det är du värd!

Livet går lite upp och ner och ju mer man accepterar sin situation och tar dagen som den kommer med de känslor man har då, så tror jag eller vet att livet ter sig så mycket enklare.

Du är stark<3.
Varma kramar

Kvinna i medelålderns tid sa...

Grattis på din dag i dag. Hoppas den utvecklade sig till det positiva.
Kram

Ninja sa...

Hoppas du får en fin dag......

Lollo sa...

Tassar in och säger Grattis lite sent.
Hoppas du hade en bra dag!

thejeanettishway sa...

yrsel är ett djävulens påfund.
jag yrslar idag. men SKA ha mat på spisen till töserna :)
mission important!

felicia sa...

Du skriver med känsla och sanning. Finner inga ord, men det du skriver och dina meningar på bilder peppar en genom kvällens dystra mörker.

En solklar blogg att följa.

Sköt om dig kram!