söndag 5 februari 2012

Sen frukost



blev det idag, behövde visst sova. Vaknade halv tolv och var alldeles mosig i huvudet. Det tog dubbelt så lång tid att få färdigt kaffet och min vitamindrink. Det höll på att bli kaffe i vattnet i mitt glas och varm ny pressad vitamindrink i kaffepressen. Ja, ja så kan en vanlig söndagmorgon bli när kroppen och knoppen är trött.

Idag ska jag försöka få fram penslar, färg och duk för kreativiteten har knackat på i flera dagar. Sedan lite handling och så kommer min lillson hem. Undrar om han alltid kommer vara lillsonen, han är inte liten längre. Han fyller 14 år i sommar.

Ha en skön söndag alla goa!

2 kommentarer:

Monica sa...

Se så, då fick man kaffe i annan kopp idag. Så gott de smakade, är det Gevalia? Kom osökt att tänka på reklamen...när någon kommer ramlande ner från taket...????
Lämnar en liten handskriven lapp på ditt köksbord: Gör det du tycker om och tyck om det du gör!
Kram och vink från mig.

Marie-Louise Nilsson sa...

Underbara du, som kommer med dina gyllene kloka ord. Gevalia var det ja, jag hoppas det smakade. :) kram kram