lördag 11 februari 2012

Kan någon stanna karusellen?

Byte av medicin ger en karuselleffekt i huvudet. Det snurrar ...... Kan någon stänga av strömmen?! Det blir spännande att se hur den här dagen artar sig. Det är svårt att förstå i det här läget att medicinen är till nytta för mig. Jag som skulle läsa böcker idag, hm.... blir att tänka om, lägga sig i soffan och dra filten över huvudet. See you en annan dag. 

Det som gjorde mig riktigt orolig var att min vän sa att det kan ta två - tre veckor innan kroppen har ställt in sig på den här medicinen, så det här är bara början är jag rädd. 



7 kommentarer:

Ninja sa...

Att mediciner påverkar förstår jag mycket väl....jag hade planerat en ridtur idag men känner mig förkyld så det få bli soffan för mig också.

LyckligaPraliner sa...

Nej men oj... Så jobbigt. Men kanske du tillhör den lilla procent som inte blir lika hårt drabbad och lika länge...tänkte jag. Hoppas för din skull att det är så.

En tröstekram fr Ann-Louise

Anonym sa...

Då är vi två Ninja, men jag målade lite innan. Vi får se om det är en bra kombination med snurr i kolan och pensel i hand. :) Nu vila! kram

Anonym sa...

Tack för kramen, jag håller tummarna också... ha en skön dag. Kram

Monica sa...

Åka karusell är inte roligt, speciellt inte när man själv INTE vill! Hoppas att den snart stannar! Tänker på dig!
Vila och gör det du orkar idag!
Kram och vink från mig.

Ninja sa...

Har karusellen stannat ännu......måla kan funka det kan bli något oväntat :)

Anonym sa...

Karusellen har stannat, jag vräkte på med nästan en hel flaska rödvin igår. Tänkte att snurrar det så snurrar det, lika bra att passa på. :) Jag tittar på tavlorna och funderar vad jag ska fortsätta med. Men det blev inte helt fel med gårdagens jobb. :)