söndag 29 april 2012

NäraLivetUpplevelser



Här finns fler bilder på Kallan

Jag gick in hos Emma på Livskrafter och fick mig en energiinjektion. Emma skriver om att låt oss samla på "näralivetupplevelser" som vi kan plocka fram de dagar som jag har idag. Gå in och läs Emmas inlägg här.
Jag kan hålla med om att min bild inte är en näralivsupplevelse på samma sätt som Emmas bilder är. Men jag höll precis på att redigera bilderna på kallan och jag måste säga att jag tycker det är en otroligt vacker form som naturer skapar när den gör en kalla. Eller vad tycker ni?
Hur som helst så ska jag börja samla på näralivetupplevelser.... Tack Emma för idén.

Ta hand om Er och glöm inte att Andas

7 kommentarer:

MyStory sa...

Att samla på nära-livet-upplevelser låter synnerligen klokt :-) Det ska jag med börja göra!
Kram

Byronesse sa...

Ja, det var ett bra inlägg Emma gjorde om näralivetupplevelser. Skönt att de gav dig energi och tankar som kan hjälpa de tunga dagarna. Stora och varma kramar fina du.

/Emma

LillaTuss sa...

Vilken underbar idé... Å ditt foto är det inget fel på alls

LyckligaPraliner sa...

Jag läste också det :) Att samla på näralivetupplevelser tror jag faktiskt att du redan gör kära du. Jag är nästintill säker på det för det är nämligen så jag uppfattar dig. Men du kanske inte vet om det själv... Tycker ditt foto är toppen!

Kram Ann-Louise

messan sa...

Underbar vacker alla blommor är vackra i mina ögon.
Kramar om dig

Lollo sa...

Här inne var det hemtrevligt!
Många kloka tankar om livet.
/L

Ninja sa...

Det finns många vackra former i naturen