lördag 21 april 2012

Ler Med Skurborsten I Sällskap



God morgon alla godingar. Jag LER idag och kommer fortsätta göra precis det. Jag har skurborsten i högsta hugg och jag mår bra. Att omvandla mitt hem till ett välordnat, ren doftande hem från att ha varit ett kaos är ren LYCKA. Det går inte att beskriva i ord, så jag låter bli. Jag hoppas ni har en trevlig lördag vad ni en tar er för. Men vad ni än gör, stanna upp och ANDAS tre andetag då och då. Och känn efter att ni andas ner i magen. Solen och våren den kommer, inget att gräma sig över. Försök att le lite grann och känn hur det smittar av sig i sinnet och hela kroppen. Allt blir så mycket roligare.


4 kommentarer:

LillaTuss sa...

Jag tror allt att skurborsten får vänta här. Det är nästan +10 grader ute och ingen storm. Vill inte vara inne med tanke på att vädret kan slå om fort

Anonym sa...

Vad härligt Fröken Hulda, gå ut med dig och njut! :) kram

Anonym sa...

Ler med dig min vän :-)

LyckligaPraliner sa...

Ja men det vet jag vad det är :) Lyckan över att få det ordnat igen. Och det är lycka absolut!

Kramar Ann-Louise