fredag 27 april 2012

Älskade lista!



Du kan köpa den hos Punctum Saliens webbshop,genom att klicka på texten.
Ni som har följt mig ett tag har upptäckt att jag gillar att punkta ned mina framsteg, symptom, livlinor, värdefulla ting i mitt liv. Så man kan nog säga att jag gillar att göra listor, men inte alls bara måsten-listor utan positiva listor. Denna bok som jag har köpt till mig själv är en bok full med listor av olika karaktär. Jag är helt lyrisk nu, på att få fylla i listorna, få dem samlade  och för att kunna gå tillbaka och påminna mig, minnas, bli glad över allt som är värdefullt för mig. Känner jag mig rätt kommer dessa listor få en plats i bloggen lite då och då :)

Nu ska jag lyfta mig själv lite ur min lite låga humörsnivå genom att fylla i listor som "Tillfällen då jag känt mig riktigt nöjd med mig själv", "Aktiviteter som får mig att må bra", "Små omärkvärdiga ögonblick att minnas" och "Människor som inspirerar mig". Ni förstår själva att detta är en guldgruva. 

Ta hand om Er och glöm inte att Andas. 

3 kommentarer:

Ninja sa...

Om det fungerar att göra listor, så gör listor.....ibland är det bra att synliggöra saker för sig själv.

Elisabeth sa...

<3<3<3
Tack du fina.

Vida sa...

Vilken underbar bok! Hmmm klurar redan på vilken listälskande vän som skulle gilla den :)

Tack för tipset!