söndag 4 mars 2012

Vår = Jeans



För mig är vårkänslor starkt förknippade med att sätta på mig jeans. Jag är annars en klänning och strumpbyxor tjej. Men när våren är här och solen med den blir jag alltid sugen på jeans och det är härligt att gå på promenad och känna sig ledig. Idag gick min syster och jag på en skön promenad och nu dricker jag en varm nypondryck gjord av varmt vatten och 1-2 msk nyponskalsmjöl. Härligt god och värmande. Nu ska jag unna mig en stunds läsning innan det är dags att göra middag. Idag blir det grönsaker och kotlett på bit i ugn. :) Ha en trevlig söndag mina vänner. 



3 kommentarer:

LillaTuss sa...

För mig är våren jeans, träskor och tröja (istället för jacka). Å doften av våt jord och grå asfalt

Monica sa...

Vännen, så skönt att jeansen kommit på och du gick en promenad ute i Guds fria natur. Hoppas att em och kvällen också blev bra!
Tänker på dig!
Varm kram från mig.

messan sa...

Jag älskar jeans på alla sätt och vis...jeans och en snygg tunika men samtidigt så tycker jag mycket om klänningar...lite romantiskt så där. Det är kul att vi får börja ta av oss lite kläder nu när våren kommer hit speciellt de där tjocka jackorna och mössorna.

Allt blir så mycket enklare när man springer in och ut i trädgården:).
Varm kram till dig vännen och hoppas du får en underbar måndag