fredag 30 mars 2012

Unik



Du är unik, jag är unik, alla är vi unika. Hur kommer vi bäst till vår rätt? Lyssna in i ditt innersta och din själ. Där har du dina svar. Att meditera en stund regelbundet kan ge din innersta röst möjlighet att ge dig dina svar. De kommer till dig under träning. Lyssna!

Någonting som kan kännas osäkert och lite luddigt kan stå i helt klar dager under en meditationsstund. Var snäll mot dig själv och behandla dig varsamt genom att ge dig själv nyttigheter, rörelse, vila, glädje och Andning varje dag.

3 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Vet inte hur man mediterar... Kanske är det redan en typ av meditation jag gör, när jag sitter där och tuggar och glor som Mamma Mu, tänker jag... Ja..jag ska fundera på det här.

Ja, jag andas. Tack :)

Kram Ann-Louise

Anonym sa...

Så sant, så klokt. Du har satt huvudet på spiken min vän! Jag har tränat Mindfulness i många år, men nu när jag fick min senaste lilla bebis har jag lidit av grym sömnbrist och orkade inte... Jag kände mig nedstämd och lite vilsen. Vad ville jag med resten av mitt liv? Men sedan jag kom igång med mer regelbunden träning varje dag ige, så stod det helt plötsligt klart för mig! Jag visste precis vad jag ville och hur jagbtänkt att ta mig dit! En underbar känsla :-)
Kram Marie-Louise, jag är glad att jag hittat dig här i cyberrymden

thejeanettishway sa...

jag är sååå nöjd med mitt bloggande. idéer, foton, inspiration. mode, mat och vikt.
där har jag mitt hjärta - mina tankar.
om jag lyssnar inåt är det ju det jag vill.
tack för att du förmedlar så mkt positivt och du ingjuter mod i mig att vara stolt.
du får mig vacker och mindre missnöjd ♥
kram till fina, begåvade du.