söndag 3 mars 2013

Havet, Solen Och Ett Jävla Trevligt Sällskap




Jag har varit hos min bästaste vän över helgen. Laddat med massa ny energi och som ni ser fotograferat en del. Härliga solen har varit framme och värmt våra kinder också. Det har varit gott och i morgon drar jag i väg hem men tar en sväng via Arvika där jag ska få en behandling som jag tror kan hjälpa mig. Sedan hem och träffa barnen igen. Jag gör allt jag kan för att bli frisk och det känns som jag är på rätt väg. Det känns äkta, genuint och sant i mitt hjärta och då måste det vara rätt väg tänker jag. Jag ger inte upp min väg och mål om hur jag ska må bra. 

Ta hand om er och kom ihåg att andas

4 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Vad härligt att ha en bästaste vän! :) Ja, det tror jag med, att du är på rätt väg.

Kram

Anna-Karin sa...

Bra, Marie-Louise, att du inte ger upp det du känner är rätt för just dig i ditt hjärta.

En underbar bild! :)

Kram

Elisabeth sa...

Jag har varit inne och läst dina senaste inlägg Marie-Louise och inser att du är inne i en mycket tuff resa. Jag hoppas behandlingen ska hjälpa dig. Det är så fint att se dina underbara fotografier och du är en sann kämpe. Önskar dig allt det bästa. En varm och innerlig kram till dig.
Elisabeth

MyStory sa...

Så härligt att umgås med bästaste vännen en hel helg :-)
Kram