söndag 17 juni 2012

Sockerdricka Bubbel




Jag njuter och det bubblar sockerdricka i mig av livsglädje, det är bara tacka och ta emot sådana här dagar. Jag väntar på att solen ska titta fram efter regnvädret, jag är helt övertygad att så kommer det bli och då tar jag och kameran en promenad. 

Alla ni som vill prova på vinsterna med mindfulness vill jag rekommendera att följa med Maria Helanders blogg från den första Juli, då hon bjuder på en hel månad med minfulness tips, övningar, affirmationer osv. Här hittar ni hennes blogg. Kan vara en bra början att utöva mindfulness och se om det är något för Er. Jag ska följa henne varje morgon och därmed ge mig själv en bra start varje dag. :) Längtar redan! 

När det gäller vardagliga ting så låg jag i soffan igår och när jag skulle resa mig så fick jag in en virknål som låg i soffan av någon outgrundlig anledning rakt in i foten fler cm. Det var väldigt oskönt och idag är det svullet och det dunkar. Jag har tvättat med sprit. Vi får se vad som händer med det. Jag får vara halta lotta på min promenad idag. :) Men varken regnväder och virknål i foten kan grumla min dag idag. 

Ha en bra dag och glöm inte att Andas.


1 kommentar:

Vida sa...

Underbart med sockerdrickebubbel i hela kroppen. Njut känslan!

Kramar från Liv