lördag 2 juni 2012

Genomtänkt Eller....



Jag undrar hur länge garderoben kommer vara färgkodad, hehehhe. Men nu är det tillräckligt med kläder i den. Vad ska jag göra av allt annat. ojojoj.....


 Det här ska jag packa ned i en kartong och skicka till en inte så ensam mamma. Det gäller att jag viker fint så allt får plats.



Men vad i himlens namn ska jag göra med detta... Blir jag färdig någon gång tro... Nu är garderoben färdig, bort med det här... undan... försvinn.. .jag vill inte se.... kanske ska få undan vinterkläderna så jag har något att sätta på mig då också.. men resten... ve och fasa vad man kan samla på sig...

Randiga klänningen som jag köpte här om dagen, i love, måste nästan köpa en till i en annan färg. Jag gör lätt så när jag hittar något som jag tycker riktigt mycket om. Ja ja... får fortsätta här så jag blir klar någon gång.

Ha en skön kväll och glöm inte att Andas


6 kommentarer:

thejeanettishway sa...

guuud vad spännande :)
god kväll ♥

Elisabeth sa...

Oh, vad mycket fint!!
Trevlig lördagkväll Marie-Louise <3

LillaTuss sa...

Jag gjorde en färgkombination när jag rensade. Den höll ca 2 veckor. Men tanken var god :)

Monica sa...

Nä nu är Marie-Louise fått "städfnatt"...Släng nu inte något som du sedan ångrar( det brukar jag själv göra)
Önskar dig en bra kväll!
Kramar i massor från mig.

MyStory sa...

Så fint du fått det i din garderob! Jag har proppfullt i mina garderober och borde rensa lite jag med. Hoppas du får ork att ta itu med det som återstår att ditt jobb. Önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram

Stina sa...

Jag gillar att rensa och så gillar jag färgordning i garderoberna.;-) Kram Stina