lördag 15 juni 2013

Stolt Är ModerHjärtat


 
Jag är stolt, stolt över mina tre underbara barn som har blivit stora. Min äldsta son, är en riktig kämpe som nu, står inför en fast anställning med 10 månaders läringsperiod sedan är han installationselektriker med fast arbete. Kan ett modershjärta vara stoltare? Jag tror inte det. Dottern som precis tog studenten fick stipendium för sin kreativa förmåga som florist. ÅÅå, tårarna rinner ned för mina kinder av stolthet. Sedan min minsta son som för andra gången är iväg på en 4 dygnsresa på egen hand med sina kompisar. Så självständiga, modiga och starka är de alla tre. Med ett hjärta på rätta stället. Jag är så glad åt mina ungar för de står upp för de som är svaga, orättvisor och kämpar för det de tror på.
 
Min dator har kraschat därför har jag inte skrivit något på länge, men idag kom min äldsta son och startade upp min gamla sega laptop. Nu har jag alltså en dator att skriva på men sådan tid det tar.
 
Ta hand om er och kom ihåg att andas.
 



2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

Barnen ♥ det är därför man finns.
Utan dem hade mitt liv slutat illa.
Jag är dem evigt tacksam. varje sekund, varje stund.

Vida sa...

Förstår din stolthet, den ska du bära med glädje ♥
Kramar