onsdag 23 januari 2013

FeberYr, Gos Och Skapande



Så här fin omslagsbild har jag fått på facebook och jag kan tacka Linda Karlzon som är webdesigner och som även gjort min logga och hemsida. Hon är fantastiskt duktig. För övrigt har lektionerna gått bra den här veckan men just nu härjar feber i kroppen och värk i kroppen. Typiskt eftersom jag har behandling i morgon. Men jag ska dit och de vill att vi kommer i allra flesta fall även om vi ligger på mötet. 

Vi håller så smått på att välja vilka foton vi ska förstora upp till kommande Work shop och fotoutställning. Som ni förstår är det ett angenämt göra. Rena lyxen att få skapa en helhet och ett genomtänkt koncept som andas boken Hitta din plats, andas in. 

Idag har jag haft valpgos hela dagen då jag varit hundvakt. Tänk vad dessa små liv sprider glädje och närhet. Jag är uppfylld av känslan fortfarande. Nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre i morgon. 

Ta hand om er och kom ihåg att andas


5 kommentarer:

MyStory sa...

Hoppas du känner dig friskare i morgon och att det blir en bra dag!
Kram

Lotta Zetterling sa...

Hoppas du mår bättre idag!

Låter spännande med work shop.
Och mysigt med valpgos.

Kram Lotta

thejeanettishway sa...

krya på dig. riv ingefära o koka.
tänkte på dig när jag gick min pw i morse. andades medvetet!
kram och ☼ till vackra M-L ♥

Anna-Karin sa...

Det är verkligen en riktigt fin bild du har fått in i din logg i FB. Precis så fin som din hemsida också är.

Det är många som är småkrassliga nu, inte konstigt alls, tänker jag.

Ta väl hand om dig så tror jag snart att du mår bättre igen.

Kram/Anna-Karin

Vardagsbetraktelser sa...

Vilka steg du gör, och vad bra det blir. Är jätteroligt att titta in hos dig och följa dig även om jag inte känner dig. Blir glad!

Visst är det härligt med hundmys. Själv är jag inne i en process då jag ska omplacera min hund då jag inte hinner med henne. Ett svårt val, men ack så viktigt för både henne och mig. Det har tagit tid och har inte varit lätt. I morgon tar jag ytterligare ett steg.

Men som sagt, allt har sin tid och ibland måste man göra val som man kanske helst av allt skulle vilja slippa ta.

Kram Richard