måndag 23 juli 2012

En Lugnets Dag...

Här finns fler havsbilder

... där jag har vilat och fixat med mina fotografier. Vädret har bidragit till soffhäng och en dålig nattsömn har nog också påverkat dagens aktivitet. Hoppas att det blir bättre i natt med den. I morgon har jag lite trevligt att se fram mot. Annars är det födelsedag för lillsonen på lördag, 14 år, stor kille nu. Kan väl inte fortsätta att säga lillsonen till honom längre. Förstår inte hur det kommer sig att barnen blir stora men jag är fortfarande ung? :) 

Nästa vecka är ett besök på Gröna Lund inplanerat, vi får se hur många av mina barn som kan följa med. Det två stora arbetar nu. Sedan är det augusti och jag ska besöka min arbetsplats några gånger under månaden för att eventuellt börja arbetsträna månaden efter. Håller tummarna att allt går bra. 

Funderar över det här med medveten närvaro och varför jag kände en väldig närvaro i vissa stunder av min semester och vissa som om jag är på besök i stunden. Precis som att det är någon annans liv jag  besöker. En konstig och annorlunda känsla men nog så verklig ändå. 

Ta hand om er och glöm inte att Andas


3 kommentarer:

Pirjo Engström sa...

Ja, det är väl konstigt att barnen växer och växer, blir vuxna och bildae egna familjer, får egna barn o.s.v. men vi är lika unga hela tiden...;)
Hoppas att du kan sova bättre inatt, det är skitjobbigt och inte få sin nattsömn...det har inte jag heller fått på många år...vaknar vid 3-4 tiden och är vaken se'n...jag har accepterat att det är så, så jag sover middag varje dag. Men nu var det inte mig jag skulle skriva om, utan önska dig en god natt! Sov gott och dröm vackra drömmar! Kram! ❤

Herr Nilssons Fru sa...

Ja de e tur att föräldrar inte alls växer o åldras så fort som barnen:)

Jobbigt när nattsömnen inte vill infinna sig.

Kramiz

Stina sa...

Hoppas att du får sova gott inatt. Jag har också sömnproblem lite då och då. Man blir ju inte riktigt människa när man inte får sova.
Kram Stina